Theatre EpicentreTheatre EpicentreTheatre Epicentre

upoznajte članove!

LUTONJICA TOPORKO

Lutkarsko kazalište "Lutonjica Toporko" osnovano je 1982. godine, a naziv je dobilo prema istoimenom liku iz priče I.B.Mažuranić. Svoju osobnost već od samog početka Kazalište je ostvarilo po prepoznatljivim lutkama izrađenim od neobrađenog, u prirodi pronađenog drveta zadivljujuće tehnološke i animatorske dovitljivosti.

Newsletter Platforme za kulturne promjene

18.03.2013. Newsletter Platforme za kulturne promjene

Posljednjih se desetak dana medijski prostor užario, a ne vidi se kad bi se i kako situacija mogla smiriti. I u tiskovinama i na portalima objavljeni su tekstovi koji sve direktnije i sa sve oštrijom retorikom osvjetljavaju "rabote" u kulturi u Hrvatskoj. Najveću su prašinu podigli tekstovi o poslovanju HNK. Nakon što je u javnost "procurio" ZAPISNIK O OBAVLJENOM PRORAČUNSKOM NADZORU U HNK ZAGREB Ministarstva financija, komentari o radu vodstva HNK na čelu s intendanticom Anom Lederer i njezinom poslovnom ravnateljicom Stelom Telebuh Stazić, o nepravilnostima i o dijeljenju novaca poreznih obveznika na portalima i u tiskovinama ne prestaju.

Sve smo te komentare i napise sakupili na jednom mjestu. Pogledajte ovdje i pročitajte sve o recentnim događajima u hrvatskom kazališnom životu.

Drugi "newsletter" Platforme za kulturnu promjenu

05.03.2013. Drugi "newsletter" Platforme za kulturnu promjenu

Teatar.hr doživio je hackerski napad i već se danima ne može ući na njihove stranice. Odjednom! Iz čistog mira! Ničim izazvan!
Ili možda ipak nije tako.
Možda je hacker iz Turske mogao pročitati neke disharmonične napise koji odudaraju od idilične slike kazališne hrvatske Utopije, slike koja se nasilnički nameće javnosti iz ureda moćnika koji vladaju hrvatskom kulturom iz sjene, iz mračnih kuloara i hobotničarskih radionica, pa je morao to spriječiti.
Ili mu je naređeno da to spriječi – pod svaku cijenu!

Blog Ivice Šimića "Car je gol"

27.02.2013. Blog Ivice Šimića "Car je gol"

Blog Ivice Šimića "Car je gol" od danas na http://kulturnapromjena.wordpress.com

" ... O čemu ću pisati? Prije svega o onome što je moj “forte”, o kazalištu za djecu, ali nemojte misliti da namjeravam pisati samo o lijepim i zabavnim predstavama koje uljuljkuju djecu u iluziju jedne nepostojeće stvarnosti. Uvijek sam se zalagao za to da se na kazalište za djecu gleda kao na svako drugo kazalište. Svi fenomeni koji prate život kazališta tiču se i kazališta za djecu, možda čak i više i možda još i bolnije nego kazališta za odrasle. ..."

U tunelu, usred mraka...

16.02.2013. U tunelu, usred mraka...

U zadnjih se tjedan dana u medijima pojavilo nekoliko napisa istaknutih hrvatskih intelektualaca koji otvoreno pišu o anomalijama u zagrebačkom kazališnom i uopće kulturnom životu. Njihov se glas diže protiv diktature političkog establišmenta u kulturi, nepotizma i klijentelizma, zastrašivanja, kriminala te barbarizma koji zatire kulturu i slobodno umjetničko stvaranje. To je glas za legalizam i transparentnost akcija i ponašanja u kulturi, kao i za kriterije izvrsnosti pri odlučivanju u svim segmentima života kulture, a ne za kriterije pripadnosti ovoj ili onoj političkoj stran(c)i ili interesnoj grupaciji. Ovi su napisi i izraz mišljenja mnogih kulturnjaka i intelektualaca koji nemaju snage javno djelovati ili koji zbog silnog zastrašivanja ne smiju javno govoriti. 
Zbog svega toga, sakupili smo recentne napise Slobodana Šnajdera, Snježane Banović, Nataše Govedić, Vitomire Lončar i Nore Krstulović na jednom mjestu te ih dijelimo s vama u želji da glas razuma koji otvoreno poziva na protivljenje postojećem stanju dopre do što većeg broja ljudi koji nemaju mogućnost čuti "drugo mišljenje", a koje se sve glasnije diže i postaje sve brojnije. Pročitajte tekstove koji se opiru sve agresivnijem zatiranju slobode mišljenja i djelovanja.

20. Međunarodni festival pozorišta za decu

10.12.2012. 20. Međunarodni festival pozorišta za decu

Poštovane kolege i koleginice, poštovani prijatelji,

20. Međunarodni festival pozorišta za decu održati će se u Subotici od 19-25. maja 2013. godine. Tekst konkursa i prijavni list za učešće na na festivalu možete pronaći ovde.

Takođe, sa zadovoljstvom vas obaveštavamo da Međunarodni festival pozorišta za decu priprema peto zasedanje Međunarodnog foruma za istraživanje pozorišne umetnosti za decu i mlade u okviru 20. Međunarodnog festivala pozorišta za decu u Subotici između 19. i 25. maja 2013. Pogledajte Poziv za radove ovdje.
 
Rok za prijavljivanje, kako za učešće u takmičarskom programu Festivala, tako i za konferenciju, je 31. januar 2013.

misija:

Kazališni epicentar, Kazališni centar u srednjoj i jugoistočnoj Europi mjesto je za sve umjetnike u regiji koji žele biti dio svjetske obitelji kazališta, koji žele unaprijediti svoj rad, koji trebaju informaciju, promociju i razmjenu.
Kazališni epicentar je platforma za suradnju svih onih koji na bilo koji način rade u ili za kazalište.
Kazališni epicentar je centar koji pomaže mobilnosti umjetnika i predstava u regiji i podržava interkulturni dijalog u kazalištu.

vizija:

Kazališni epicentar je mišljen kao interaktivni centar s namjerom da odgovara na različite potrebe umjetnika u regiji. Zbog toga mora biti orijentiran prema konkretnim programima i raditi na više razina:
- Djelovati unutar regije podržavajući, stimulirajući, utječući i promovirajući umjetnički kazališni rad, razmjenjujući informacije između kazališta i umjetnika i potičući kooperaciju i umrežavanje kazališta i umjetnika kroz konkretne projekte;
- Osigurati pristup informacijama, znanju, iskustvima i idejama iz ostalih Europskih država i regija;
- Promovirati visoko kvalitetni umjetnički rad u regiji široj publici u cijelom svijetu;
- Osigurati pristup umjetnicima iz regije međunarodnoj razmjeni, festivalima, radionicama i drugim događanjima u Europi i svijetu;
- Osigurati umjetnicima iz cijelog svijeta mogućnost kontakta i pristup informacijama o kazalištima i umjetnicima u Srednoj i Jugoistočnoj Europi.

Kazališni epicentar vidi sebe kao centralno mjesto za suradnju i razmjenu, kao platformu umjetnicima za promociju u međunarodnom kontekstu i kao mogućnost za umrežavanje i usavršavanje svih onih koji su na bilo koji način vezani za kazalište.